Fejléc

2013. július 11., csütörtök

* * * 2. Kritika * * *

* * * 2. Kritika * * *

Ketten teszünk ki egy egészet 

 

Kinézet: 10/7

Ahogy ránéztem az oldaladra egyből az összhangot fedeztem fel. Azért természetesen van még mit alakítani rajta, de tetszik, hogy a fejléc nem túl színes így passzol a háttérhez. Viszont vannak vele gondok. Egyrészt nagyon rossz a felbontása, másrészt pedig keskenyebb mint az oldal és ez nem túl szép. Erre két megoldást tudok javasolni. Vagy állítsd be úgy  a fejlécet, hogy középen legyen(nem tudom, hogy így hogyan néz ki, de egy próbát megér), vagy pedig állítsd keskenyebbre az oldalt. Azt nem akarom ajánlani, hogy szerzz új fejlécet, mert az olcsó reklámfogásnak tűnne és mert tetszik a fejléc. :)
A másik ami nem tetszett, az a kétsoros modul. Nem jó mert azon kívül, hogy olvasás közben is zavaró, hogy mindkét oldalon van valami, sokkal kevesebb helye jut a szövegnek. Egyébként pedig (azt hiszem) értem, hogy miért van 2 modulsáv. Rengeteg elemet halmoztál fel, szerintem egy részük totál felesleges( pl.: a "rendszeres olvasók", és a "nyelv kiválasztása").
Van még egy fontos dolog: a CHAT. Változtasd meg a színeit, mert nagyon durván elüt az oldaltól!!! Ehhez segítségül tudok ajánlani egy programot, a neve Color Pic. "Színlopó"-nak is hívják, szerintem ez a gúnynév elmagyarázza, hogy mire jó. :)



Tartalom: 10/10

Nagyon örültem, amikor láttam, hogy ez végre nem egy elcsépelt fanfiction.
Nagyon tetszik a történet és őszíntén várom a folytatást.Nagyon izgalmas, mozgalmas, de azért jó, hogy van benne egy romantikus szál is. Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki belőle. :)


Írói képesség: 10/9 

Nagyon szép a fogalmazás és érdekfeszítően írsz. Nyelvtani hibákat se nagyon találtam, esetleg itt-ott egy elgépelés, de az teljesen rendben van.
Azért vontam le mégis egy teljes pontot, mert az egyik nyelvatni hibád amit találtam számomra annyira dühítő, hogy nem voltam képes csupán felet levonni(pedig annyira nem súlyos a hiba). Eleinte reméltem, hogy csak gépelési hiba, de amikor már az ötödiket láttam, elbizonytalanodtam. A hiba: a -ban, -ben végződésekről rendszeresen lehagyod az n-t.

Összességében nagyon jó a blogod. Gratulálok! :)

Összesen: 30/26

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése